Jag är rädd...

Jag börjar igen bli rädd....när skriver med den kille. Jag vet inte varför, vi skriver bara inget annat. Men vill träffas snarast men kommer inte själv att fråga honom. Han skulle vara först att börja prata om det. Det är alltid jag som skriver honom först, nu tänkte inte skriva till honom. Han kan skriva själv nu. Jag är rädd att känslorna börjar växa dag efter dag. Jag måste vara stark för det och inte tänka på honom så mycket. Det är svårt just nu. Idag var på stan på banken, det var inte så stor ide att gå till banken. De visade hur ska göra allt själv på nätet. Kort kommer jag får inom en vecka. Nu började anmäla autogiro och e faktura men finns inte alla på listan, och måste ha nästan alltid kundnr. Snart kommer J hem. Jag vet inte vad ska göra med henne, om vaccin. Hon är helt kört att hon måste får det vaccin, men är osäker och vill inte att hon ska bli vaccinerad. Hon är så arg för det på mig. Ikväll är det föräldramöte och ska fråga om båda föräldrarna ska skriva under. och vad händer om föräldrar kommer inte överens. Det blir tuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0