Nu börjar det...

....med denna killen. Han började skriva med mig om att ses, eller bara att dela soffan osv. Han vill träffa dig men har inte sagt det direkt. Det vet vi inte hur kommer vi kunna att ses. Jag vill själv också att ses,men är rädd samtidigt. Tänk om vi blir besvikna. Jag får inte tänka så ,måste vara mer positiv nu. Det är bättre att inte tänka så mycket på det. Idag mår jag lite bättre, men J är nu förkyld. Men sa att hon ska ha varma kläderna. Nu har hon varmare kläderna än pyjamas. Jag hoppas att orkar städa hemma nu idag, och fixa bilen också den lilla biten som är trasig. Vet inte hur det passar där nu. Idag har jag hunnit städa nästan allt, J s del har jag inte rört ingenting , det kan hon städa själv nu. Det är så stökigt där och vill inte röra hennes sakerna. Hennes kompis gick hem precis. Nu har skrivit lite mer med denna killen , och frågade direkt varför han skriver med mig. Hans svarade att jag låter en trevlig och snäll tjej och kanske kan vi träffas någon gång...det svaret hade jag väntat länge. Samtidigt börjar jag bli nervös nu om vi kommer planera att ses, jag är rädd att träffa honom...men som skrev tidigare måste ta det lugnare bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0