1:a lediga dag av 3

Idag ska jag och D ska plogga, bara vi två. Han ska hämta upp mig kl.9.30 Det kommer ta en hel dag. Sen pratade med min kompis igår, och just nu ser ut att vi ska ut ikväll, om vi kommer att får grattis entre.Vill inte betala för det 150 kr. Så att det är inte än hundra säker att vi ska dit, men hoppas på det. ' Nu började räkna lite pengar igen. Mamma skickade pengar och känns att kommer klara mig. Sista tiden har börjat fundera att kanske ska kolla upp min synen , att behöver glasögon kanske. Just nu är det 50 % rabatt för bågar, kanske ska passa på att kolla upp det. Nu är det igen. Jag är tillbaka på fb..det känns så jobbig igen att hela tiden vara där. Det känns så skönt att inte vara där de dagarna. Det är bättre att ta det lugnt och kanske minska att vara där nu. Jag mår bättre om jag inte där. Nu ska hoppa i duschen och ska fixa disken. J ska vara hemma själv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0