Äntligen helg

...tre lediga dagar. Det känns skönt att vara de dagarna lediga. Imorgon ska plogga hela dagen. Sen planerar att gå ut imorgon. Jag vill så mycket att gå ut igen och helst bara dansa loss. Nu har pratat med en kompis från jobbet, samma tjej som var med mig på Hasslö, hon ska följa med. Ingenstans att gå men bara Statt, nu har tryckt " kommer" , att får grattis biljetterna . Hehe, såg att D från jobbet ska också dit imorgon.... Det tog tre dagar utan FB, bara gick in igen nu. Eller D tvingade mig lite med, kollade läget på FB. Men ska försöka nu att inte gå online ofta. Såklart kollade igen hans sida...Jag är så rädd att kommer snart skriva honom. Nu måste vara stark bara. Nu är jag på gång igen. FB tillbaka och nytt inlägg ....igen. Att man lär inget än. Bara att minska det allt att dela varje steg jag tar. Men imorrn vill gå ut och riktigt leva mig ut. Fanns inga goda cider på willys....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0