Augusti

Ny månad har börjat. 12 dagar kvar på Semester. Denna vecka ska vara hemma här, två dagar kommer vara i stan och prova sälja mina disktrasor. Jag håller på fixa det sista som har kvar. Nu hoppas att mina etiketter kommer idag eller imorgon. Jag funderade att åka till jobbet imorgon eftermiddagen och lämna min låda där. Det är lättare på fredag att ta med till stan, än åka buss på fredag. Jag vet inte än, om ska göra så. Idag kommer J ha en kattkalas här ute, ca 5 kompisar är bjudna. Men de ska vara ute. Det känns lättnad. Hur ska det gå till, vet inte jag på riktigt. När fick läsa hans meddelande, blev jag mycket lättnad. Att han vill träffa mig istället att skriva. Jag tänkte vara tyst nu, att inte skriva honom. Men vill inte vänta heller här. Om han har inte hört av sig nu i veckan, kommer skriva honom själv. Men hoppas att han kommer själv skriva denna gången först. Jag mår bättre att har en chans att får träffa honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0