Cant stop to cry

Tårarna bara rinner, det vill inte ta slut. Det gör bar så ont i hela kroppen. Bara att J ska inte komma hit nu. Jag vill bara gömma mig...jag är så nere just nu. Hela min värld har bara kraschat , min hjärta är redan sönder. Varför jag...varför det är alltid jag...jag har så länge känt mig så dåligt. Jag kan inte sluta på honom just nu. Den stora saknande. Jag måste vara stark nu och inte visa mig så svag. Jag stängde av mobilen, att inte kolla hela tiden FB. Men har öppet dator, och där kollar jag fortfarande. Bästa att stänga av även det. Han kommer ju inte skriva tillbaka, inte nu idag.Varför väntar jag? vad väntar jag av honom. Han skrev sist att kan försöka ta kaffe i stället framöver ...det var det sista som han skrev till mig. Varför pressa honom nu. Han kommer höra av sig. JAG FÅR INTE SKRIVA HONOM MER NU. Jag måste stoppa det nu. Vi kommer att träffas, jag vet det, jag känner det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0