Det gör ont...

Jag sitter på soffa, lyssnar mina lugna favoriter och bara tårarna kom...Det gör ont i hela mitt hjärta. Den känsla bara kom...jag saknar honom...jag saknar någon bredvid mig just nu så himla mycket. Jag bara vill inte vara ensam. Jag är för trött.Och vill träffa honom snart. Denna kille kan vara det som jag har sökt överallt. Varför kan inte släppa honom, varför han fastnade i mina tankarna. Varför just han? Det måste vara öde, att just han kom till min väg. Jag vill inte bygga nu stora drömmar direkt, men jag känner något redan nu, det kommer något hända mellan oss. Inbillar jag mig eller bara drömmar. Jag vet inte. Hur kan få honom vilja träffa mig snarast. Jag vill inte skynda honom, vill inte pressa honom eller. Det är han som är min andra delen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0