En månad

Över en månad har gått...när jag såg honom....Just ikväll tänkte jag på det att det har gått över en månad redan, eller bara. En månad sen såg jag honom och han bara fastnade i mina tankarna. Det betyder något,varför kan inte jag bara släppa det. Varför? Varför har inte han än hört av sig att ses. Han kanske är för rädd för det, men varför skriva bara om man inte menar det. Han kommer säkert snart att höra av sig. Jag vet att vi kommer ses snart. Vi är vänner på fejan och har kontakt där. Vi bor i samma stad. Men kan inte än förstå just det att han kom på min väg...det gjorde han...och han vet att vill träffa honom...han vet att jag är intresserad av honom. Han är bara svårt att fånga. Och han är försiktig bara. Det blir bättre snart, jag vet det. Med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0