Första dagen efter semester

Idag jobbade på första dagen efter semester. Det gick ganska bra, var inte så tuff dag, som hade tänkt. Det kändes bra att vara tillbaka. Imorgon är ledig, men har visningen. Igår kväll när hämtade bilen, körde och kollade den område och vart det ligger. Tyckte inte så mycket vägen, tänker mer när man ska köra bilen, och det är nerförsbacken. Jag är orolig med det om kommer köra själv bilen där. Vi ska får se hur det går imorgon. Gör absolut ingen om vi inte får lägenheten. Vi har inte sett lägenheten än. När jobbade tänkte inte på honom så mycket, men börjar direkt tänka när kommit hem. Jag vet inte, vad händer i framtiden. Jag önskar och hoppas att vi kommer träffas någon dag. Men det är han nu som ska höra av sig, om han vill ju ses. Jag får inte skriva honom, inte just nu. J var i fritids idag, kom hem. Jag frågade hur det gick, det hade gått bra. Det känns bra, att hon är i fritids istället att vara själv hemma. Kanske hon ska till sina kompisar nu snart. Igår frågade hon när hon ska komma hem. Hon är stor och vet att jag låter henne vara med kompisar. Jag försökte ringa och fråga min hyresvärd, men ingen som svarade. Nu mejlade de, hoppas de kommer svara nu snabbt. Det låter så konstigt, att de svara inte till telefonen. J skulle gått till sin kompis, men kom tillbaka. Hon hade åkt hemifrån, vet inte varför de bestämde de igår, att hon ska dit och nu var inte hon hemma. Konstig mamma hon har. Jag vet inte varför kan inte bara låta vara. Hela tiden på fb, kolla in och ut. Varför kan inte bara låta vara. Hur svårt kan det vara. Jag åt med J, det känns bra att kunna prata med henna. Vi är hela tiden som vi lever i egen värld. Jag måste visa att finns för henne, att hon kan alltid prata med mig. Jag är hennes mamma. Jag börjar känna mig lite bättre, att inte vara stressad och ledsen att har inte hittat/ träffat någon. Det är bättre att inte tänka så mycket på det. Nu har börjat se runt lite mer extra, att kanske hitta just " honom". Idag var på jobbet, och såg några snyggningar som hade konferens eller sånt. Det vet man aldrig när det kommer hända. Jag trodde och hoppades ju på denna killen, och allt är inte än slut..det finn lite hopp men just nu är det inte än rätt tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0