Fredagskvällen

Nu är J-s kompis redan här, de har någonting på gång. De kan vara själva. Jag mår inte alls bra, är helt slut, har ingen ork igen att göra någonting. Att igen öppnade tinder konto och letar efter någon. Jag vet inte mer, vad jag själv håller på. Samt är så rädd att han läser nu igen meddelande och skriver inget tillbaka. Jag skrev honom igen, visade intresse, att vill jättegärna träffa honom. Jag är rädd att han kommer tycka att jag är desperat nu. Hela tiden kollar om han läst meddelanden, det har inte han gjort men ser att han varit online hela tiden. Han skriver tillbaka om han vill. Jag måste stoppa nu det, att skicka nya meddelande. Just nu vill inte bara sitta hemma och bara vänta hans svar. Det gör redan ont i hela kroppen att tänker på honom hela tiden nu. Varför är det så svårt att gå vidare...det måste finnas någonting hos honom.... Snart ska fixa maten till mig själv, sa till j att de kan gå och köpa pizzan. Nästa veckan kommer jag börja jobba, det känns kanske bättre att kan börja jobba, och kanske inte tänka så mycket på honom. Jag raderade hans konversation bort, jag vill inte hela tiden kolla när han läser min sista meddelande. Kanske har han läst det redan men inte öppnade det. Det vet jag inte. Det känns kanske lättare nu att se inte våra meddelanden att läsa. Det gör för ont för mig. J är här med sin kompis, de har det kul. Imorgon vill hon gå till stranden och sen även till stan. Jag låter henne göra det, att vara med kompisar än att vara hemma. Tinder,händer det absolut ingenting. Jag har inte fått inga matcher, om ska vara kvar eller försvinna. Jag vill inte helst söka någon ny att träffas just nu. Men ska får sen någon dag till. Stängde av mobilen..kan inte vara utan... på tinder fick första match...och igen ...kom en kille skriva och om jag vill kolla när han ska ....svarade bara , nej tack. Helt sjuka män är fortfarande på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0