Helgen är snart över

Igen har gått en vecka i semester och helgen var som hade längtat efter. I två dagar var jag På Live Green Festivalen, sålde disktrasor. Jag trodde inte att kommer lyckas sälja så mycket. Resultat blev ca 20 disktrasor. Jag fick ihop en del, betala av avgift och lite pengar att överleva tills lönen kommer. Nu måste hålla mig att klara mig. Sista vecka kvar. Jag har absolut ingenting att planerat nu. Jag vet inte vad ska vi göra, vill inte stanna hemma hela dagarna som i denna vecka. Om det blir fin vädret, tänkte åka till Ystad saltsjöbad, finns där fin strand. Men vet inte än om ska åka, och hur finns där parkeringar. Eller åka någonstans, bo på Scandic. Vet inte än. Men kostar lite mer nu om man ska boka. Idag ville inte komma upp i sängen. Jag vaknade kl8, åt frukost, kolla Robinson Australien, somnade om. Nu är vaken igen. Det behövs städa hemma, sen ska ta min löprunda. Det känns inte mycket ork i kroppen heller. Plus började min kur idag, började äta tabletter mot svettningar. Hoppas det blir mindre snart. De kan man ta bara i sex månader. Imorgon tänkte skicka iväg en meddelande till denna killen och fråga om han har tid för mig att ses under veckan. Jag vet om skickar meddelanden, kommer jag vänta hans svar som en galning. Jag önskar och hoppas att vi kan ses redan nästa veckan. Det känns hela kroppen att kunna träffa honom face to face. Jag är så fast i honom, det känns just nu så mycket med honom. Men är viktigaste just nu att vi kan ses ansikte mot ansikte. Jag börjar fundera nu att åka med Jennica till Ystad , till badplats, stora stranden. Men vet inte hur man åker , att parkera bilen. Nu frågade i FB gruppen. Hoppas att någon kan svara. Snart är klockan 17 och det är dags att det den årliga löprunda- spring med kärlek. Jag har sovit länge idag hemma, ingen ork att göra något hemma. Men sen bara vaknade, stekte pannkakor. Pratade med J, hon gick igen till stan men sina kompisar. Det känns så bra att hon är ute med sina kompisarna nu mer och mer. Men går pengar varje gång för henne. Hon har fått ca i trehundra kronor av mig. Jag har sagt att kan inte börja hela tiden ge henne pengar så mycket. Hon förstod det. Idag fick en kommentar till disktrasorna, och hon var intresserad av att köpa två stycken. Jag svarade nu till henne. Samt lade upp till en annan grupp på FB, där har jag lyckas sälja bra. Men sista tiden har det blivit mindre. Kanske kommer lyckas sälja några till nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0