Jobb

Det är lördag och ska jobba, det blir tufft nu. Igår fick samtal av en arbetskollega som blivit sjuk. Nu måste jag lösa det på egen hand. Jag hoppas att någon som vill jobba över att jag själv slipper att jobba över. Men vet redan att säker de alla som jobbade sommaren kommer inte vilja jobba över. Vissa kommer kanske vilja spara rum. Det finns några som klarar inte det höga tempon. Men vet att kommer klara det helgen. Nästa helg är ledig, skulle vilja gå ut faktisk,,men har ju ingen som skulle följa med. Jag skulle fråga en arbetskollega, men hon säkert jobbar. Men vet inte säkert. På morgonen vaknade tidigare, att fixa mina naglarna, blev tvungen att måla de. De håller länge då. Nu ska fixa mig också. Det behövs lite snygga till lite. Jobbat för mycket idag, övertid. Imorgon vill helst jobba över. Slutkörd, nu laggar maten och kokar shots. Det börjar kännas att blir sjuk snart igen, men försöker hålla bort nu. J har en kompis här, hon ska sova över. Sen imorgon vill hon ha tjejkväll hemma. Jag sa, att det var ok. Men kommer säga att hon ska städa hemma då innan hon ska ha festen. Det känns bra att hon har sina kompisar här. Jag lånade bilen igen , D ville redan nu ge tillbaka, så att han plockade upp mig, körde hem och jag körde hem tillbaka. Jag vill att kan släppa honom, men det är fortfarande svårt, tänker på honom...saknar honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0