Känslorna som kommer

De känslorna som bara kommer och går. Det känns bara så rätt just nu att kunna träffa honom, han är det som kom på min väg. Det kan vara bara öde...om han bara skulle fatta det...om han bara skulle förstå det...varför vill jag träffa honom.Jag tänker på honom...kan inte sluta tänka på honom...det gör ont i hela min kropp...att igen öppnade badoo,,,,att inte tänka på honom...hur länge kommer jag hålla mig där... snart kommer jag försvinna... Bara tre dagar kvar sen är det jobb. Idag var förbi jobb, kanske skrev redan om det. Jag tänker ju på honom ...och vet inte på riktigt varför han svarade inget tillbaka, Han skulle bara svara, sorry jag har inte tid denna veckan. Det måste finnas någon anledning....jag börjar ångra nu mer och mer det att varför gick jag inte fram till honom. Men har inte än tappat bort hoppet att får träffa honom. Det är något med honom, vet inte bara varför kunde inte han svara. Är han så uppdagen? Jag tror att han har för många vänner och bekanta här i stan att han kanske är rädd att träffa mig. Jag har fastnat u honom, han är i mina tankar och vill lära känna honom. Han vet att jag är intresserad av honom, är det han också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0