Kvällen ...

....när jag känner mig ensamt. Just nu vill bara kunna skriva med honom, att han skulle svara. Han skriver inget tillbaka,och är stark att inte mer att skicka nytt meddelande. Han skrev sist- han kan försöka ta ett kaffe istället framöver. Han kan ju se själv när han har tid för det. Han har inte tid just nu för mig. Jag måste acceptera det. Vi har kontakt , vi är vänner på FB. Punkt. slut. Imorgon ska åka bort med J. Det blir spännande att åka bort för en dag. Upptäcka nya sommarstränder. Det blir svårt att köra dit. Kollade vägbeskrivningen, svänga hit och dit. På torsdag ska lämna bilen klockan 12 till D, han ska ta släp och sen åker vi slänga skräp. Han frågade om han får låna bilen. Jag är snäll för honom, hoppas att han kommer hjälpa mig sen när jag behöver hans hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0