Ledig dag men många ärenden.

Idag är det torsdag och jag är ledig. Men är fullt upp nu planerat. Eftermiddag blir det lugnare. Idag ska klippa mig, undersökning av syn, mystery shopper, handla. Det blir regn eftermiddag, det känns bra för mig. Men ska åka buss idag. Jag lånade bilen igår till D. Han vill betala för mig, men valde att han kan tanka bilen lite istället att skicka pengar. Men börjar bli igen ont med pengar, och kommer handla för kredit. Jag har ingen annat val just nu, men ska får ser om ska sälja disktrasor lite kanske. Jag har varit lite mer försiktig just nu på FB, och har inte delat något nytt nu i tre dagar. Det har varit att jag delar varje dag någonting. Vissa mina vänner delar så många inlägg under ett dag, att blir trött på det. Nu har tänkt lite mer och har förstått att det är inte bra att dela med sina vänner allt. Idag tänkte kanske dela en inlägg bara, vet inte . Kanske kommer ångra mig. Nu är redan hemma efter alla ärende. Nu sitter här, haft henna i håret ca en timmer. Allt gick bra idag. Men pengar börjar bli slut nu. Och ja, jag ska ha glasögon, om en vecka ska hämta ut. De kostade ca tusenlapp, och för kredit. Jag hade ingen annan val nu. Men känns bra att ha de nu. Jag kommer inte ha de nu kanske inte hela tiden. Samt lade upp en ny inlägg, när jag fikade själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0