Ledsen igen

Jag känner mig igen så ledsen och vill bara gråta. Det känns att börjar bli må dåligt igen, vet inte men börjar undvika folk snart. Nu har andra dagen utan FB, inte loggat in och inte messanger heller. Jag känner att det är bättre att kan inte gå in till FB. Då kommer jag igen kolla runt hela tiden, kolla hans sidan också....Det är bättre att ta en paus med det. Jag måste börja minska att vara där så aktiv, hela tiden varje dag ny inlägg. Nu smsa D, att tagit paus därifrån och messanger. Nu sms a han att ska gå in till gruppsidan, att missar info....och såklart han är orolig att mår dåligt eller kommer bränna ut mig. Svarade bara att är ok, men behöver ta bara paus. Han måste ta det lugnare, mitt liv går neråt, jag kämpar med allt just nu. Det är bara så jobbig med allt. Igår såg att mamman hade skickat pengar, blev glad men kommer spara pengar nu. Nästa månad kommer kanske får lite mindre pengar nu. Men tänkte åka till Mio nån dag, och köpa ny väggklocka. Den som har önskat mig länge men inte haft råd att köpa. För att handla för sexhundra får trehundra rabatt. Det känns ett bra erbjudanden. Nästa vecka är ledig två dagar, kommer båda dagarna vara ute, en dag ska fixa ögonbryn, och sen ska klippa . Det behövs. Allt känns just nu så orättvis. Nu ringde D , svarade inte. Sen ringde han igen, hann inte svara. Smsa att ringer snart. Nu väntar han när ska jag ringa. Jag vet inte vad vill han prata. Men är så nere just nu. Jag saknar honom just nu så mycket. Varför har inte han hört av sig? Vad är det som hände? Varför kan inte glömma bort bara honom? Varför? Jag vet att det är nånting med honom. Han vet att vill träffa honom,,,jag är rädd att kommer snart skriva honom igen...Jag får inte göra det, jag måste vara lugn just nu. Jag måste hålla mig bara lugn. Varför känner jag någonting hos honom? Varför han skrev att absolut kan vi träffas? Han kan försöka ta en fika framöver...Framöver betyder inte att nu på en gång. Jag skrev honom sist att vill jättegärna träffa honom. Han vet att jag är intresserad av honom, han vet att vill träffas. Jag är så jäkla rädd att kommer prata om honom med D. Just nu kan inte ringa honom, måste ta det lugnare bara nu. Måste samla mig innan jag ringer honom. J ska sova över hos en kompis imorgon. Vad ska jag göra då ? Ensamma hemma? Ja, jag har inget annat att göra. Jag vill inte vara själv...jag vill inte vara ensamma ...... Jag har varit borta från FB nu i två dagar, kollade att har 8 aviseringar, en meddelande, som bara inte läser. Vad är det som händer? Jag vill ju kolla igen, men försöker att hålla mig utanför. Om jag loggar in kommer igen dela något eller kolla i hans sida...det vill jag inte just nu göra. Jag tror att ringer till D nu, ska kolla vad han vill prata nu. Nu har ringt honom, vi prata lite. Han är orolig för mig att jag var tyst på messanger. Jag berättade honom att behöver bara pausa fb och allt sånt. Jag berättade inte mer, hur jag mår faktiskt. Det är bättre att inte prata med honom hur jag har det allt. Gråter...Jag kämpar fortfarande. J ska sova snart, kollar lite på tv. Sen läsa lite till boken. Sen ska försöka sova. Om kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0