Ledsen

Jag är så ledsen just nu. Allt känns bara så orättvis med allt. Tiden bara går och jag är fortfarande så ensamma. Jag tänker ju på honom, jag är ärlig. Det är sant. Om kunde vara starkare och släppa honom lite. Jag måste vara stark och inte visa hur jag egentligen är, inga mer meddelande till honom mer just nu. Jag måste släppa honom...det gör ont. Om bara kan träffa honom , helt plötsligt... J är inte än kommit hem, sitter ensamma och gråter. När hon umgås med sina vänner än är hemma, har jag möjlighet att vara ute, träffa folk. Men sitter bara hemma, har inga vänner att umgås. Jag har försökt att hitta, vill hitta någon att kan lita på helt, någon att prata om allt. Men har inga så nära vänner, jag öppnar inte så lätt till någon. Nu har börjat med tvättstuga, det kommer ta allt min ork, kommer inte kunna torka igen allt. Bara en liten torktumlare, och torkskåp, ute tänker inte torka min tvätt., hämtar in och torkar här hemma. Nu hamnade igen på singelgrupper på FB. Varför gör jag det nu? Att glömma honom bort helt? Det kan inte vara nåt annat nu. Men har inte än godkänt. Väntar bara att skriva inlägg och sen bara vänta när någon ska skriva. ... Men klarade inte det...jag öppnade först att se att jag är singel...men sen ändrade att bara vänner kan se att jag är singel. Fick precis godkänd, skrev inlägg och blev direkt blockat Men känner att det är fel ställe att söka någon, det är inte för mig. Det kommer samma sak säkert att hända. Det finns samma män , överallt säkert. Men hann se lite medlemmar och såg några som är helt ok . Men tänkte prova en gång till, Jaja lade upp bilden och inlägg, ska får se om det händer något. Annars kommer försvinna där med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0