Live green festival

Idag är det dag jag kommer vara där. Hur kommer det bli. Det vet inte jag. Men blir säkert spännande och kommer lyckas med det. Jag sov inte så bra heller i natten. Det är mycket som snurrar just nu i huvudet. Det är inte så lätt. Nästa vecka är det sista semesterveckan, jag vet inte vad ska göra. Om kommer lyckas att säljas disktrasorna, då kan hitta på något. Åka någonstans kanske. Jag vill inte sitta bara hemma. Jag vill ju träffa honom redan nästa vecka, men vet inte om han har tid och samtidigt vill inte skriva och fråga honom själv igen. Nu är hemma en hel dag i stan och sälja disktrasorna. Det gick sakta med framåt. Jag sålde nästan 10 trasor, hoppas det blir lite mer imorgon. Jag trodde inte alls att kommer sälja några, men det gick. Nu är jag iallafall plus, fick ihop de femhundra, som ska betala. Det var jobbigt att vara där, varmt och solig, och stå. Men blir bra imorgon. Jag vet inte om jag överreagerar nu eller inte. Det är så att har pratat om denna kille till tre personer, som kan lita på. En är arbetskollega, hon vet honom. Och upptäckte nu idag och de har blivit vänner på FB. Jag förstår inte varför ville hon bli vän med honom. Nu är jag livrädd att hon kommer kanske skriva med honom någonting om mig. Hon har man, varför göra s¨här. Jag vet inte varför hon gjorde så. Jag är inte svartsjuk men hon vet att han gillar mig, och att vi ska träffas. Jag vill vara i fred med honom, behöver inga vänner som kommer kanske förstöra allt nu. Det hoppas jag att kommer inte hända. Nästa vecka ska skriva honom, bara om han har tid över att ses redan nästa veckan. Det är bättre om vi kan ses snarast. J är i stan med sin tjejkompis, hon smsa att hon kommer klockan 22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0