Lördag

Idag är det lördag. J ska ut med sina vänner snart. Så kommer vara alldeles ensam under dagen här nu. Nu börjar jag lite mer fundera på honom, att varför har inte han vilja träffat mig. Att han undviker mig. Nu har kommit fram , men kanske har jag fel, det vet inte jag. Jag tror att han vill inte träffa någon att bli ihop, någon som helt plötsligt visar sitt intresse. Han kanske drar runt, dvs att träffar bara tjejerna för en natt eller sånt. Helt klart att inte vara seriös. För att han skrev ju så att kan försöka ta en kaffe i framöver...det tolkar att han kan/vill inte träffas just nu men i framtiden. Kanske efter någon månad, kanske efter några veckor. När han känner för det. Det är min tolkning just nu. Men som sagt, kanske har jag fel. Det vet inte jag. Bästa är att bara låta det vara, vara honom i fred. Om han vill vet han vart jag finns. Vi kommer träffas igen om det är öde. Bara två dagar kvar tills jag kommer jobba igen. Det känns så konstig att börja jobba igen men samtidigt skönt. Igår blev helt besviken på tinder. Hela dag var där och fick bara en match..det har aldrig hänt med mig och den match var som vanligt att bara han ville visa sin kk...sen han försvinn direkt. Nu ska jag äta lite frukost, ska kolla om flickorna lämnade kvar till mig något. Klockan är snart två och J är borta. Hon gick redan halv tio ut, vet inte när hon ska tillbaka. Men känns bra att hon är inte ensamma hemma nu. Hon fick lite pengar av mig att ha när hon ska till stan. Hon tackade glatt. Det är svårt att inte ha alltid pengar för henne, när hon ska till stan med sina kompisar. Men gör min bästa. Jag har nu ont med pengar, men kommer klara oss de sista dagarna tills lönen kommer. Jag räknar nu alla räkningar och ser till att klara mig med allt inkomst nu. Jag måste tänka just nu, om det kommer bli flytt ,behöver planera lite extra. Jag hoppas ju att vi kommer får lägenheten. men måste se det först. Redan nästa tisdag ska åka dit att kolla det. Jag pratade med väninna D, om denna kille. Han tycker också att han vet var jag finns om han vill träffas. Det känns bara för mig just nu så, att han kan inte träffas om han vill inte bli ihop med någon. Bara att låta honom vara, säkert att han läste min sista meddelande. Bara att inte tänka så mycket på honom. Det kommer göra mer ont, om tänker på honom för mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0