Mer tid för sig själv

Ibland behövs det lite mer tid för mig själv. Nu bokade tider till klipp och fixa ögonbryn. Inte ofta kan jag göra det. Det behövdes länge sen klippa men inte haft tid. Slutet av augusti ska bli fin igen. Jag känner att måste göra det lilla extra ibland att känns sig fin. Igen sov så dåligt inatten. Vad ska man göra att sova bättre nu. Jag funderar att flytta kanske sängen mot andra väggen. Jag vet inte. Nästa tisdag har visning. Jag hoppas ju att lägenheten ser ut ok, och har chans att får det. Tiden är på morgonen, är plats 5, kommer alla till visningen. Kan all komma.? Jag vet inte. Tiden går så snabbt, snart är sommaren slut, J-s skola börjar. Hon behöver klippa, kollade runt priser, överallt är det dyrt att klippa, nästan alla frisörer ca 500. Men vill att hon ska får klippa innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0