Ny semestervecka

Tiden går för snabbt. Nu är det bara en vecka kvar, sen är det dags igen att börja jobba. Jag vet inte hur kommer det bli, men känns att det kommer bli en av min bästa veckan. Kanske kommer träffa honom redan u denna veckan, kanske inte. Men tanken var att skicka iväg en meddelande och fråga honom. Ah igår åkte och tvättade bilen. Jag gjorde även en bild av tvättade bilen och lade bara upp på FB...senare såg att även han hade " gillat" min inlägg. Hans första " gilla" märkningar. Han ser mina inlägg och har koll. Det känns bra för mig. Men vill inte dela för mycket vad jag gör. Vissa personer delar absolut allt, jag behöver inte göra det. Jag bryr inte om vad äter man för mat, eller plockar ute , vad som helst. Snart ska gå handla, och posta några disktrasor. Nu måste köpa några kuvert. Jag hoppas att kunna sälja kanske några till disktrasor. Just nu är det tre som ska köpa, två av de har betalt nu. Klockan är över två på dagen, J var ute med kompis och badade, nu ska hon äta lite maten. Jag ska gå ut och posta några paket med disktrasor. Och gjorde det som hade tänkt göra senare på kvällen. Men orkade inte vänta. Jag skrev honom redan nu- hoppas du hade en rolig veckan med sonen, tänkte fråga om du har tid över i denna veckan redan att ses. Nu väntar som en galning igen att han ska svara, men ska föröka inte kolla hela tiden mobilen nu. Jag vet inte om han svarar nu direkt eller svarar senare. Jag har ingen aning just nu. Jag har frågat igen honom att kunna ses...nu är det hans tur att svara på frågan. Andas och ta det lugnt nu Tiina....tänk inte så mycket på det nu. Jaja , han läste min meddelande, men svarade inte direkt tillbaka. Nu vet inte jag hur ska gå vidare när jag bara väntar att han ska svara. Det bästa är att bara låta det vara. Jag frågade nu om han har tid att ses i denna vecka. Han kommer svara när han har tid. Min vän D ringde om kan låna min bil helgen, han ska åka iväg och behöver släp men hans bil är för liten och kan inte ha släp. Såklart kan jag låna bilen. Han ska ha redan på torsdag. Jag planerar åka till Ystad nu till denna stora stranden, men vet inte vilken dag. Onsdag eller torsdag kommer det bli. Jag vill att J ska följa med, men vet inte om hon vill ju följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0