Semester som tar slut

Sista dagarna kvar...min semester. Jag hade önskat mig mest att kunna träffa just honom. Det gick inte så men har kvar hoppet att vi kommer ses i framöver. Semester har gått bra, har åkt lite runt i Sverige. Solat och badat en del, men samtidigt har varit hemma för mycket. Jag skulle vilja önskat att vara ute lite mer, med mina vänner. Bara tagit något glas, sommaren är inte än slut. Det har hänt lite del nu. Jag har varit hos läkare, nu måste göra prover, men vart. Jag vill helst att kontakta riktig gyn, inte den som hade sist. Så otrevlig bemötande. Nu har även börjat ta tabletter mot svettningar, ingen skillnaden just nu. Men har tålamod. Igår när vi var i Ystad ville J bäddräkt , kunde inte låta bli henne bli ledsen. Jag köpte till henne. Denna månaden kommer inte mer köpa kläderna för henne. Hon har massor av kläderna redan nu. Hon behöver nu sakerna till skolan. Vi ska köpa de, när har fått lön nästa veckan. Nu börjar även min pengar ta slut, klarar mig till lönen, men använder redan pengar som skulle betalat för live green . Jag vet inte än hur mycket kommer får lön med semester. Nästa månad kommer får kanske lite mindre nu, den vecka har semester utan pengar. Men får betalt de 15 dagarna som har, det kan bli en liten del mer i stället. Denna månad har extra utgifter också. Och nu är det lägenhet. Jag vet inte om kommer får det lägenheten eller inte. Men har chans för det. Nu försöker ta det lugnt och inte tänka så mycket på det. Det är bättre. Snart ska åka och lämna bilen till D. Igår startade bilen och det stod en stund- service. Sen körde hem och det började igen pipa , det händer ibland. Jag vet inte vad det kan vara fel denna gång. Men tänkte säga till D, kanske han är bättre för det. Nu är jag hemma igen, var ute och lämnade bilen till D. Han fick även släpp att låna. Han var ju glad att jag lånade bilen. Han hjälpte även att pumpa däck, kollade lite att allt funkar. Sen sa han att han ska fylla på bensin när han ska lämna tillbaka.Sa att du behöver inte. Men han vill ju göra det. Vi pratade lite allt möjligt. Han sa även om behöver hjälp med flytt han ska hjälpa till gärna. Han är en riktig vän för mig. Ibland tänker jag att jag är så glad att jag träffade just honom och att vi kan fortsätta att vara vänner. Det börjar kännas att det blir svalare nu under närmaste dagarna, att ska passa på lite nu idag att sola lite på balkongen. Och läsa boken, det är så bra, men samtidigt så sorglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0