Sista dagen i augusti

Imorgon börjar september...det känns redan höst men fortfarande finns det sol. Idag har det regnat en liten del, även blir det regn imorgon. Det är jobbhelg för mig. Just nu mår jag IGEN sjutton. Igår gick jag sönder igen...helt...jag vet inte vad hände...Det hände som skulle inte hänt....Ja, jag skrev IGEN till honom. Hej, hoppas att allt bra med dig, du har blivit tyst här. Inget mer. Han har inte öppnat meddelandet, men sett honom online. Jag kunde inte bara mer...jag fattar inte själv att skrev honom igen. Det skulle jag inte gjort, men väntar ju att han skulle höra av sig. Varför jag gjorde det? Vad tänker han nu om mig? Att jag är galen? Han kan väl skriva något tillbaka. Nu är hela tiden här och kollar om han har läst meddelande. Snart kommer han kanske blockera bort mig, eller ta bort mig som vän. Jag måste hålla mig , hur svårt kan det vara nu. Jag bara kan inte sluta tänka på honom. Jag vet att han har kanske så mycket att göra och har inte tid. Det känns att behöver ta en paus igen därifrån och inte visa mig där så aktivt. Nu bytte profilbilden, kanske kommer han " gilla" den...men tror inte att han kommer göra det. Jag vill bara att det är slut, med allt. Den känsla , allt , hela livet är bara så orättvis. Jag ville inte vara mer ensamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0