Snart kväll

Snart är det lördagskväll. Idag var ute och ploggade med D. Vi fick ihop ca 6 säckar skräp. Jag kom hem vid halv fem. J har varit i stan hela dagen , nu är hon på väg hem. Hon ville att ska hämta henne, men sa att kom hem precis och ska duscha. Så snart är hon hemma. Jag bokade synundersökningen. Det känns bra att passa på att göra det nu när de har 50 % rabatt på bågor. Det är inte hundra % säker att jag behöver glasögon, men känner själv att har ibland svårt att läsa. Imorgon ska gå med J , och köpa kanske nån regnjacka till henne, och sen ville hon också nya par mjukisbyxorna. Vi ska får se om hon får allt nu. Det kostar mer och mer hon nu. Hon är ofta ute med sina kompisar och behöver pengar. Idag var hon i stan, men utan pengar. Kanske kommer hon sova över hos någon, jag hoppas det. Så att kan gå ut ikväll. Det är inte säker att vi ska gå. Jag vill inte gå och betala för biljettrena nu. Jag kan betala men vill helst spara pengar. Jag känner mig lite trött och seg, men vill ju gå ut och dansa. Jag börjar igen tänka på honom, jag är så rädd att kommer snart skriva honom, men håller mig borta. Den känsla finns kvar och alla mina tankar, varför han kom på min väg. Det måste betyda något, men han visar inte så stor intresse. Men samtidigt har han sagt att kan försöka istället ta en fika än att skriva på messanger. Jag skrev sist att han kan höra av sig när han har tid. Det har gått nu ca tre veckor och han har inte hört av sig. Jag saknar honom,,,,och vill träffa honom. Det är så jobbigt att inte kunna ses typ nu. Om jag räknar rätt nu, då kommer han ha sin son nästa veckan. Bättre att inte tänka så mycket på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0