Sommarkväll

Halva dagen har vi varit utan ström, hur lyckades hända det nu. Men fixade nu till sist det. J kan äta sin middag nu äntligen. Jag tänkte ta en sväng ut, ska ta en löprunda, känner bara att behöver komma ut. Idag tänkte ta den andra vägen, börjar där var brukar sluta. Tiden bara går och har börjat se mer vem som är mina vänner. Jag blev lite besviken, när såg att mina närmaste arbetskollegor var ute och " fikade" ,,jag kände att en tjej som jag har börjat lita på mer och vi börjat mer att umgås. Att hon ville inte att jag skulle vara med de. Jag börjar känna mig utanför, med allt. Jag önskar att ha vänner att umgås mer än bara på jobbet. Det känns fortfarande att jag har inte så nära vänner här. Allt handlar runt om FB. Man ser där ofta vad gör mina vänner där. Jag har bott i tre år snart här, men fortfarande känner mig så ensamt. Det kan jag säga att har en nära vän som kan lita på. Det är D. Jag trodde inte att klarar att fortsätta vänskap med honom efter han blev ihop med sin nya flickvän. Och att det var han som sökte upp mig själv. Han fick veta det alls att hade de känslorna , jag erkände honom de. Jag lever vidare med de alla känslorna. Han finns kvar med mig, och känns bra att ha Klockan är halv nio, ska ut och springa lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0