Tankarna

Mina tankar...jag tänker för mycket . Jag behöver lite ta det lugnare och tänka mer på mig själv. Allt har inte gått som jag har önskat/ hoppades men kan inte hela tiden drömma om det perfect life. Sista månader är det allt berg och dalbana. För några dagar sen kom igen en annan kille skriva mig. Killen som hjälpte mig flytta. Han vill börja dejta mig. Men har lärt mig aldrig mer någon som har använt mig bara för en sak, och träffa honom eller någon annan som har någon annan. Jag är inte värt mer sånt, jag är värt någon bättre. Jag träffar just honom snart, jag vet...han är så nära mig, men samtidigt känns för långt bort. J börjar skola på onsdag, känns att allt är som vanligt. Men vill jag fortsätta att leva sånt liv. Jag tycker att det är inte det liv som jag önskar. Ibland önskar jag bara gå ut med vänner( har inga riktiga vänner bara). Träffa någon...jag har fått öga till några men har förstått att det går inte vidare och har bara släppt detta. Det var för länge sen när jag var så nära till någon. Det har gått snart i tre år när dejtade någon seriöst....den känsla ....jag var så lycklig då...jag trodde att hade hittat någon att börja bygga livet med...men hade så fel... han träffade någon annan. Sista tiderna har börjat tänka mer och mer på alla killar jag träffat på nätet. Alla som har haft känslorna , och börjat bli kär i ...Alltid alltid alltid hittar de någon annan. Nu har slutat med detta att träffa någon på Hur man träffar någon? Hur gör man då? Jag går inte ofta ut ..jag har ingen som skulle följa med. Men har inte än tappat hoppet att träffa just honom. Och som vanligt tänker på honom, gitarrist .... men har försökt att inte tänka så mycket på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0