Allt kommer lösa

Det blir bra snart...jag vet.. Idag var jag hos tandläkare, betalade över tusen och kommer bli många besök. Nu har det börjat. De ska skicka med posten handlingsplan, vad kommer det allt kosta. Först ska till tandhygienist i två gånger, kommer kosta ca tvåtusen. Ingen aning hur mycket det kommer kosta, men räknar minst med tiotusen, eller mer. Nästa vecka kommer det vara mycket att göras, hur kommer jag planera det nu att behöver inte stressa mig upp. Nästa fredag kommer J åka bort. Jag har inte än köpt till henne något. Hon fick ju ett par örhängen nu, men kommer köpa något mer innan hon ska åka till pappan. Nu försöker sälja mer disktrasor, skickar till alla nu pm som hade kommenterad, men har inte fått inget svar av två. Jag tänkte att väntar deras svar , sen ska mejla till de sista. Det är mycket som måste betalas i dets. Men ska hålla koll på allt nu. Plus den nya lånet, som vill använda att betala av de andra lånet. Jag kommer klara med min ekonomi nu när fick mindre ränta för den nya lånet. Det känns bra. Och om fyra år har jag betalat av den lånet. Men samtidigt är det tufft att betala lån, finns så mycket mer som skulle jag kunna göra än att låna pengar. På söndag jag ska till personalfest, tänkte att det känns bra att kan umgås med mina kollegor från jobbet. Jag behöver att komma ut lite. Men finns ju problem, vilka kläderna ska ha. Jag har hittat kläderna som vill ha. Igår köpte en fin blus på tradera, hoppas att det kommer innan fredag. Nu ska till köket och börjar lagga middag. J kommer om ca halvtimme hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0