Allt kommer samtidigt.

Imorse fick mejl att min bildelen hade kommit och de kommer skicka den med posten. Det kostar ca 400kr, sen kostar det några hundra att fixa i verkstaden säkert. Det finns så mycket just nu som jag är tvungen att betala, extra. X har inte skickat än J-s flygresa pengar. Jag kommer snart igen fråga när han ska skicka de. Jag behöver de pengarna, hade räknat att kommer överleva med de pengarna. Det känns att han kommer bara skita i den nu. J... idiot är han. Jag räknar allt nu. Just nu har jag bara sista 60 kr på konto. Nu försöker sälja disktrasorna , att få in lite lite pengar. Det finns en tant som säljer också ofta där sina disktrasorna, igår hade ny annonsen uppe, såg att många som ville köpa. Mitt pris är billigare...sen upptäckte att hon har inte kvar inga mer. Nu hoppas att kan sälja mina disktrasor istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0