Årets sista dag

Nu börjar snart nytt år. Det finns så många önskningar, drömmar, förhoppningar för den ny året. Man vill och önskar sig att det kommer bli ett bättre år än det var i år. Det året har varit tufft, jag överlevde den året, men hade mina drömmar och önskningar som jag önskade mig. De blev inte sant. Jag är fortfarande ensam...det gör mest ont. Den året har jag börjat lite mer att tänka på mig själv. Men är fortfarande den snälla tjejen, som är så hjälpsam. Igår skrev lite med D, han skrev att jag är en av hans bästa vänner, att vi kan prata om allt. Han är min bästa vän , han vet det själv. Men tänker fortfarande på honom mer än en vän...jag har inte mer pratat med honom så öppet. Han vet inte hur jag känner, det är bättre att ha honom som vän just nu, och hålla sina känslorna inom sig. Nu tänkte skriva en lista för kommande året. Det finns många mål, som vill jag nå ny år. Det är bra att skriva ner de. Sen är det bra att läsa om ett år de mål som hade skrivit ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0