Årets sista dagarna

Det är fredag. Idag var ledig och kom upp ifrån sängen vid kl9. Det känns så skönt att vara ledig, men alla mina tankarna bara är upp och ner. Ja, nu är tillbaka på fb. Nu bytte igen profilbilden, redigerade så mycket att kunde, att syns mycket min " glada" jag. Men inners inne mår jag dåligt. Men visar inte ut hur jag mår. Idag ringde D, vi pratade lite. Han är så himla snäll och bryr om mig så mycket. Han säger att jag ska inte jobba mig sönder, att bli sjukskriven. Han vet att har så tufft på jobbet. Samt berättade att kommer inte vara så ofta kanske ute nu med gruppen, att det känns för mycket för mig. Att är alltid så snäll, samtidigt när känner mig trött i kroppen. Han förstod det helt, och sa att ska vara ärlig nästa gång , när jag känner mig trött att inte jobba mig helt slut heller. Det är just nu för mycket som är i mitt liv, som jag försöker att fixa det allt. Jag väntar nu mina provsvaret, de kommer säkert nästa vecka. Efter det kommer säkert att får ny tid till gyn. Men tänker inte mer gå till den j... i...t, säger att vill gå till nån annan. Det är redan jobbig med min hälsa, och är så ledsen att det händer just med mig. Varför jag? Jag är bara 41... Imorgon ska åka och handla mat till nästa vecka. Samt ska till mio, har beställt lite på rea och ska hämta ut. Kanske hittar något mer...vill helst ha ny säng till J. men vet inte om ska köpa / beställa imorgon. Hon behöver ny säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0