En av årets jobbigaste tiden

...är här. Det börjar kännas extrajobbig nu med tiden. Idag var hos , och gjorde talgbollar till fåglarna hela dagen. Igår pratade med J, att ska dit. Hon skulle gått till stan och köpt julklappar, att sen kan köra hem henne när jag skulle gått hem. På dagen ringde hon att hon hade glömt nycklarna hem...sen att hon ska till stan som hade planerat. Sen ringer hon kl tre tiden att vart är jag, när kommer hem. Hon måste gå till toa, att ska komma hem och lämna nycklarna, D blev också arg på henne, att det är något fel om hon glömmer så ofta sakerna. Jag körde hem, lämnade nycklarna sen tillbaka. Det förstår mitt liv också nu efter alla gången hon glömmer, jag blev stressad..ville bara gråta. Nu kom hem, och pratade med henne, att måste gå till läkarna att det går inte mer. Hon blev ledsen och arg, men förklarade att det är inget fel, men vi behöver hjälp. Idag ringde alla mina samtal nu, och var idag o lämnade blodprov. Det var det jobbigaste som var för mig. Men nu har jag gjort det. Och kan får svar , får bekräfelse. Imorgon och på torsdag ska ut med D, på torsdag är det min bil som gäller. På fredag ska till veterinären och vaccinera Snuttan, sen med J till stan, tandläkaren och packa hemma hennes väskan. Nu ska baka mina bullar och lussekatter för J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0