Jag bryter snart ihop...

...och gråter just nu. Igår D skickade meddelande att han vill att ska hjälpa honom nästa vecka i tre dagar. Nu skrev honom, hur jag har det faktiskt att han bara kan förstår hur jag kämpar med allt just nu. Allt med jobbet, igår var det sista droppen och känner att jag är på väg att sjukskruva mig snart om det kommer inte bli någon förändringar på jobbet. Igår var vi några till tjejerna som bara är inte nöjda med chef. Hon är så lat och vill inte göra inget för oss, det är bara vi som måste slita oss sönder. Hon bara , bla bla bla. Jag slutar att vara tyst nu. Imorgon har personalfest och kanske kommer säga till henne rakt in ansikte. Just nu känner mig så nere, försöker bara vara den starka tjejen. Idag tänkte tvätta bilen, den ska göra nu snart, om såklart det är inget problem med den bromsen. Sen ska ta J ut, ska handla lite grejerna Och såklart samma fel med bilen, så att fick parkera bilen tillbaka...men åkte bussen med J, köpte lite grejerna och nya vantarna till henne. Jag svarade till D, och allt blev bara så mycket, jag skrev om det att kommer vara ensamma vid jul...och nu han skrev att nej, det ska du inte vara, att han ska fråga mamma om jag kan fira med de, jag svarade att behövs inte att jag klarar att vara själv. Men han bara, jag du ska inte vara ensam, du är min vän. Jag vill ju inte störa de nu att vara med de, och kan inte se de tillsammans ju, det är för jobbig, De känslorna börjar komma tillbaka. Nu har vi inte mer skrivit om det mer. Det är jobbigt för mig, och vill inte vara ensamma, men vet inte om kommer nu gå till de eller inte. Men det är hans mamma som har den sista ord, plus vad kommer säga hans tjej. Det känns lite konstig att bjuda någon vän, som man har dejtat tidigare och som har haft de starka känslorna. Jag räknade mina tandläkare handlingsplan, jag kommer betala för de framtänderna ca tjugotusen, sen är det allt annat som skulle behöva fixas. Vet inte hur mycket kan fixa med mina pengar, men vill i första hand fixa de framtänderna. Kanske ska fixa de hos de, sen ska vidare till folktandvården istället, kan spara en del pengar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0