Julafton

Det är julafton,sitter hemma , kollar på tv, har precis ätit min egen julmaten. Idag jobbade som vanligt, började lite tidigare att kunde vara hemma redan klockan tre tiden. Det känns just nu så himla jobbig, att bröt ihop och började gråta. Nu är det lite bättre, men allt snurrar runt. Att vara ensamma just nu, när jag saknar någon bredvid. Att ha någon bara i närheten. Jag hatar den ensamheten. Undvek FB, ´nu på kvällen igen kollade runt. Det blev för mycket när alla visar sina fina julbilderna. Jag orkade inte mer. På morgonen skicka D först till Messanger, sen sms och önskade "God jul". Jag blev glad för det att han skickade en privat meddelande. Det betydde mycket för mig, jag skickade meddelande senare , efter jobbet, och önskade samma. Jag tror att hans syrran är också här nu, vet inte , men hon kommenterade hans inlägg- att ses snart. Jag försöker att vara stark just nu, men innerst inne är jag sönder, och ingen som vet hur jag känner. Det är tufft, men kommer överleva som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0