Julfest med jobbet

Igår hade vi julfest med jobbet. Det gick ganska bra, vi hade en trevlig kväll. Men undvek vissa personer kanske för mycket. Och vad blev julklapp...ja samma som förra gången. Presentkort från Scandic health club.Lite besviken blev man, hoppades att får någon annan presentkort. Men tror att alla Scandic får samma julklapp. Idag skulle gått till tandhygienist men fick samtal att det är avbokad att tandhygienist blev sjuk. Sen tänkte ju gå till gym under dagen, men vet inte än om har lust att gå. Jag väntar nu samtal från verkstaden, om felet i bilen och vad kostar det. Det behövs städa hemma också. Sista dagarna med J att vara tills hon ska åka. På fredag ska ge de julklapparna jag har att ge. Nu hoppas att det kommer en till nu innan hon ska åka. Själv letar jag efter vinterskor till mig själv, men kollar på Tradera, har missat nu några bra, men finns andra kvar att jaga. Nu måste räkna ca för fyrahundra kr. Men vill skaffa mig skinn som håller längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0