Ledig helg

Det är söndag och tar det bara lugnt hemma. Igår var vi ute och plockade skräp, det blev fullt släp, som vi slängde sen. Det blev även en runda på Långa lisa/ Solviken. Det var jobbigt att vara där, var ledsen, såg att D var ledsen och kramade honom. Det behövde vi att får en kram. Vi förstår varandra. DetO är extra jobbig för honom. Sen var igen ute och åt pizza. Senare gick till bio med J, hon ville se en film och jag följde med. Det är tufft i plånboken just nu, men kommer klara mig tills lönen kommer. Stor hål kan komma nu när ska gå till tandläkare, så rädd att gå dit. Vad kommer det allt kosta, det vet inte jag. Nästa månad är planen att betala av kredit och skuld till Avanza. Sen kan jag se vidare, och ska försöka att inte handla för mycket. J hade en lång lista vad hon önskar. Nu tänkte att ger till henne de små sakerna , som hon skrev ner. Och hon behöver. Jag hade tanke att köpa först sängen, sen den paris tavla, men vet inte än vad ska köpa för henne. Men tänkte köpa något efter jul, när hon kommer hem istället. Morgonrock skulle hon behöva. Jag har buddat på tradera en parfym, vet inte om ska vinna eller inte. Men parfym börjar bli slut snart och skulle behöva en ny. Det är så mycket som jag vill köpa, men håller min gränsen. Jag känner att det är jag själv som jag måste tänka mest. Jag måste bli hel igen, måste boka tid till läkare. Sen ska byta gym. Nästa vecka ska gå kolla en annan gym. Idag ska städa hemma här, fixa lite jul Igår hade J redan gjort i sitt rum,det blev så fin. Nu måste köpa adventljus, tänkte åka till maxi. sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0