Mycket att tänka på,mycket att göra.

Jag har varit uppdagen med mina disktrasorna, men nu är jag klart med de. Imorgon ska posta de sista, bara en som har inte betalat. Jag skulle posta idag, men fick panik när körde fel. Det lyste en lampa, abs . Sen började det även tuta. Men sen släckdes den lampa och körde hem...men blev så orolig. Hemma startade om bilen, såg inte lysa den lampan. Fick fråga D, han sa att prova igen köra om det släcktes igen ska jag kolla upp den. På söndag ska till gubben till verkstaden, ringde honom, han har gjort illa sig, och brutit ben. Men sen att kan komma på söndag, han kan fixa den. Vet inte än vad det kommer att kosta, räknar med femhundrig. Idag har betalat nu räkningar, och betalade även kredit tretusen. Samt fick idag betalningsplan från tandläkare. Allt går att kosta trettiotusen...jag tänkte själv att det kan bli så dyr. Det skulle kosta över sjuttio , men har ju den högkostnadsskydd. Första är det lösa tänder som ska fixas, det kommer kosta ca femtontusen kanske, eller var det mer. Sen är det allt annat, men det är inte så viktig, de vill ju bara att ta pengar. Pengar som är tvungen att låna. Men ska får se hur kommer klara att betala det. Just nu tänker inte att ta extralån för det. Jag betalde en lån, och tänkte betala en del av andra delen, att kunna betala för tandläkarbesöket nu. Det blir en jobbig resa att fixa mina tänderna. Men det är viktig att fixa de, vill inte gå runt utan tänderna heller... Om en vecka kommer J åka, och julen närmar sig. Det börjar kännas igen så jobbig, att vara ensamma. På jobbet "ljuger" att ska fira hos en kompis, Ingen ska veta att kommer vara ensamma. På söndag ska julfest med jobbet. Det känns trevligt att vara ute med sina kollegor, men finns en person som vill inte alls att umgås....det är hon som var med våran grupp, men hon ville inte mer att vara med oss. Senare fick veta att hon försökte att ha D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0