Nu börjar allt detta

Nu var det gång. 1: advent. Särskilt på FB, många som kommer önska till " sina" vänner- glad första advent. Nu är det huvudämne överallt JUL. Jag börjar bli trött redan nu. när man kommer säga och berätta vad ska man göra under jul, allt detta att höra gör bara så himla ont i hela min kropp. Ingen som vet eller förstår att jag är alldeles ensamma, ingen som vet att jag vill inte var det, önskar i hela mitt hjärta att bara inte vara ensamma. Det är så jobbig, det går över snabbt, hoppas jag. Vet inte riktigt vad ska svara om någon vågar fråga vad ska jag göra jul...jobbar ju hela jul. Jag var ledig den 25 detsember, tänkte ah vad skönt att vara iallafall en dag ledig, tills såg att hade lagt att ska jobb. Frågade min chef , oj ska jag jobba . Ja, du jobbar, du var ju ledig många dagar efterår. Sen såg denna andra tjejen som skulle jobbat den dag, såg hennes jävla blicken ( ungefär skarttande..).Blev så ledsen och besviken, att hade ingen ork mer att orka andras snack. Jag kommer nu undvika så länge jag kan, att höra andras snack om jul. Jag hatar den tiden, men är stark att komma över det. På morgonen skickade mejl till x, att skriva under den papper, när jag ska ansöka kort till J. Sen skrev även, att han skulle betala J-s halvaflyg, men hade inte betalat, Nu väntar om han ska betala nu eller bara skiter i den. Jävla idiot är han....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0