Om en vecka

...kommer jag skicka J till sin pappa att fira jul med honom. Det gör ont när jag tänker på jul, att vara alldeles ensamma. Jag hatar att vara ensamma...jag kommer stänga av mobilen, kommer inte svara till nån meddelande, kommer inte att prata med någon. Ingen som kommer bry om mig, hur jag har det under jul Jag hatar när folk frågar hur ska jag fira jul, vad ska jag göra...jag hatar det ...det är ingens sak att veta om det. Jag känner mig så ensamt. J kommer åka, kommer jag inte logga in FB, kommer bara vara borta....jag kommer skicka bara några sms bara att önska god jul , inget mer. Det kommer bli tufft vecka för mig, men måste vara så stark nu. Nästa vecka är ledig och redan D ringde och planerar vad ska man göra, han behöver hjälp att göra mer bollar till fåglarna, sen ska åka ut igen. Jag skojade med honom, får jag inte ha någon ledighet nu...han bara hahah, såklart är du ju ledig. Jag hoppas att klarar att umgås med honom nu. Det började göra ont igen, de känslorna börjar komma tillbaka. Ikväll åkte han med sin flickvän till hennes syrran. Nu vill han att ska komma till honom på tisdag, så att vi ska göra de bollarna , att det kommer ta en hel dag. jag vill inte helst att gå till honom. Men hur han ska förstå det. Det börjar kännas ibland så mycket. Det känns att jag kommer inte att vara ledig aldrig mer, varje gång när är ledig är det allt att kan jag komma och hjälpa honom. Jag måste vara tuffare nu och säga ifrån sig. Idag är jag helt slut, men måste fixa tvätten, orkar inte fixa de nu ikväll, men hoppas att klarar att torka nu allt. Imorgon tänkte prova köra bilen, om det funkar att köra nu. Jag är så rädd för det nu. Jag tror att det var något som var fel med snö kanske , men ska kolla på söndag om det gubbe kan kolla . Och vad kostar det att fixa den annan grej i bilen, hur mycket ska ta ut. Idag fick hundralapp i ett rum....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0