Ont i själen

...känns just nu så himla mycket. Att bära " masken" att allt är bra, jag är en stark tjej och klarar det. Jag är bara så ledsen för mitt liv, att inte kunna ha en bättre liv. Jag räknade igen mina räkningar, och kommer bli minus igen den månaden. Det är tufft, jag har sparat lite från lån till tandläkarräkningen. Helst låter den pengar vara kvar. Men kommer behöva ta pengar och vill inte använda helst kredit, det är hög ränta. Har avanza, där kan ta ut lite i taget bara. Men ska försöka nu hålla mig, att inte köpa vad jag inte behöver. Julklappar är klart för J, på fredag morgon tänkte att lägger under granen. En ligger i bilen bara. Snart ska iväg med D, ska till Verkö som vanligt. Det blir tufft att gå Solviken men vi ska göra så mycket som vi bara kan. Varje dag som går, känner jag mer ensamt, men jag måste vara stark just nu för min egen skull. Det gör ont i själen, men det är bara jag som måste visa sin starka sidan, även när man är inners inne så svag. Jag är bara så rädd att kommer bryta ihop framför någon, framför D. Tårarna bara kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0