Trött efter en jobbig dag

Det blev en jobbig dag med D i skogen. Det gick bra tills den sista som vi skulle fixas, när vi var klara, han gick och visade en till sak som vi ska ta med. En jättetung metalltunna, som jag inte orkade att dra, och han blev arg på mig, och jag efteråt sur och sa ungefär att jag är också en människa, sen gick bort en liten bit och ville bara gråta, men samlade mig. Lite senare sa han "förlåt" men det kändes så mycket att han såg att jag var trött och ont i kroppen. Jag kom hem innan klockan sex, fick fixa maten till J.Hon var så glad när kom hem, hon hade väntat mig att visa sina betyg. De var sådär, men känner att hon skulle kunnat vara lite bättre. Imorgon bli en tuff dag med. På kvällen kommer J åka bort, hon har tandläkare, måste vaccinera Snuttan, gå till banken och nu vill J gå till stan innan vi ska åka. Och har tvättstuga att hinner tvätta kläderna hon ska ta med. Sen är jag ensamma helt, och jag vet redan nu att när kommer hem, kommer jag bryta ihop. Det blir en jobbig tid för mig. Dessutom känner jag igen att vill inaktivera fb, att ingen som ser mig där. Jag är inne och igen hela tiden kollar bara där, Just nu vill göra det och kunna bara själv i min egen värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0