Uppdagen sista dagarna.

I måndag lade upp annons på FB,att sälja disktrasor och allt blev sålt, nu försöker sälja de stora också. Och sen har tre personer som väntar. Jag beställde garn redan. Jag behöver pengar ju. Min bildelen hade kommit och det är skickat med faktura till mig, måste gå till verkstaden. På måndag har jag tandläkare, betalar en del då också och får veta hur mycket måste jag betala. Jag försöker vara stark, men det börjar känns tuffare med varje dag som går. Det är svårt att hålla masken. Särskilt börjar jag känna att de känslorna börjar komma tillbaka, saknande efter D. Imorgon vi ska ut till skogen, jag och han. Jag är så rädd att kommer bryta ihop, så rädd för det. Jag håller mig lugn, men känner de känslorna som hade redan tidigare med honom, att de kommer sakta tillbaka. Han är fortfarande ihop med sin tjej, bor tillsammans ju. Helgen han skulle åkt till Kalmar, till nån fest till nån tjej. Sen sa att han orkar inte åka. Några dagar sen såg att han hade blivit vän med en tjej, denna tjejens syrran som bor här i stan...jag vet att det betyder kanske ingenting. Men om det är slut mellan de och han kommer hitta någon annan , den kommer jag inte mer att klara, det kommer jag inte överleva. Han vet mina känslorna, han frågar inget om de mer ju. Men om jag känner att det blir för mycket, kommer jag ta bort allt kontakt med honom. Tänk om det kommer hända något mellan oss, han kommer får känslorna med mig. Han har känt mig nu i ett år, han har säkert märkt hur jag är. Jag vill inte tänka så mycket på det. Men behövde bara skriva mina tankar någonstans. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0