Det blev sista droppen

Nu orkade jag inte mer och det är slut. Den kille jag skulle träffat imorgon . Vi hade planerat så länge, månader att träffas nu när jag är barnfritt. Igår frågade hur är med dig. Han svarar att inte bra, sen frågade vad hände om han ä försyld .Han svarade inget tillbaka. Nu skrev idag- känns att det blir inställd dejt imorrn. Fick inget svar ...med tiden börjar inse att han är inte ärlig med mig, han bara lekt med mig. Ofta ser honom kommentera sina tjejkompisar bilder. Nu såg idag han kommenterar ofta till många samma- du är vacker, vackra ögonen , att man smälter, finns här för dig ....han är inte normal ..han är helt sjuk att söker såhär någon. Nu tog jag bort honom från min vänslista , jag behöver inte mer honom . han är inte någon vän. Han är bara en svin. Jag försöker att vara stark ...jag hade stora förvantnivgar, han kan fortsätta att söka sågar, det kommer ta lång tid för honom. Vem skulle vilja ha honom , den idioten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0