Efter regn kommer alltid solen fram

Såhär känner jag just nu...jag skrev med killen. Det var på väg att ta helt slut men fick förklara hur jag kändes det allt. Han förstod mig och skrev att jag är så osäker att han är då också osäker. Vi började skriva nu igen, men fortfarande vet inte om ska åka dit eller inte. Bollen är i hans hand nu, han ska bestämma nu ,. när och var vi kan ses. Det blir kanske jobbig för honom att träffas i den lilla byn, var han bor,. jag har inte pratat med honom än om det. Kanske kommer vi ses någon annanstans. Jag vill träffa honom, han vill träffa mig. Det är en tuff period, igen, min ekonomi är helt krachad igen, lever på lånad pengar. Använde J- s sparapengar nu, och nu använder pantpengar. Jag vet inte om kommer får nu lite mer i lön eller inte. Det blir extra utgifter nu denna månad, och om ska åka till honom, kostar bensin extra för mig. Om allt skulle vara lättare bara. Nästa vecka ska J fylla år, hon har inte sagt inget om sin kalas. Jag tror inte att hon vill ha någon kalas nu. Men vet inte än, hon svarar bara , att hon vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0