Egen tid

Det händer inte ofta när jag är ensam, utan J. Bara två kvällar kvar sen är hon tillbaka. Jag hade mina planer, att träffa denna kille. Med tiden förstår jag att vi var inte för varandra. Jag blev besviken att han behandlade mig så illa. Igår kväll skickade en lång SMS, väntade att han skulle svara något tillbaka,men nej han är för feg . Det betyder att allt jag skrev hade jag helt rätt. Efteråt raderade bort hans SMS och hans nr. Jag är igen ruta 1 och låter det vara såhär just nu. Imorse pausade även HP igen, jag klarar inte mer att bli behandlad såhär. Jag är värd mycket bättre än han var. Idag hann tvätta bilen och handla lite grejerna hemma. Vet inte vad ska göra imorgon , kanske ska till bio imorgon om får lite pengar , men tror inte att får några,extra . Nu blir det jobb, jag ä ansvarig på min avdelningen nu. Samt ska skriva klart min ledighet ansökan nu. Sen kan börja planera lite vad ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0