En svart moln...

Jag känner att det finns en svart moln framför mig. Allt händer på en gång. J kommer fylla år, och tänkte beställa halsband till henne, men det skulle behöva betala nu på en gång, har inga pengar för det...ledsen Sen den kille, jag vet inte än men det känns att vi kommer inte träffas. Igår gjorde en liten test bara. La upp en inlägg i den singelgruppen, att man ska la upp sin bild och man ska gilla bilden om man vill träffas. Jag fick ca 10 som skulle vilja träffas. Då såg att även han la upp sin bild, jag älskade hennes bild...det var bara jag... trodde att han kommer gilla min bild men det gjorde han inte. istället började han kommentera andra tjejernas bilder och kommentera- fin, vacker, vackra ögonen....jag blev så besviken på honom ...sist skrev honom när vi skrev sist, skojade bara lite. Han skulle raka sig och skojade att han kan skicka före och efter bilden. Igår skrev att nu fick jag inga bilder. Han svarade inget tillbaka....det var min gränsen med honom....jag raderade hans meddelande...jag tog bort mig i gruppen. Jag klarar inte att se när han kommenterar andras bilder, och ser inte mer mig. Det är ingen ide och vänta honom och ge en chans. Han är inte värd mig...jag är så besviken på honom just nu. Idag är jag ledig och tar det lugnt hemma. Bara måste gå handla maten, imorrn ska med J till polisen, måste fixa passen för henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0