Trötthet tar inte slut

Hela veckan har känt mig så trött...för allt. På jobbet,,, hemma,,, Idag är det lördag och har inte ork att göra något hemma heller. Dessutom mår jag så dåligt...Igår började J tjafsa att gå till stan, men förklarade att har inte pengar att köpa vad hon ville. Jag mår skit som f..att inte köpa ..har bara lite pengar kvar att handla mat. Tills lön kommer. Nu vill betala räkningar redan nu när lön kommer. Det känns att blir en tull tuff månad just nu, extra räkningar, csn 1700,bilförsäkrin 1400...och de små betalningar. Jag tänkte att kan köpa en matta till J-s rum,men vet inte om kommer att ha råd för det. Jag kommer köra nu, och bensin kostar också nu. Det kommer jag inte mer att ta för kredit. Har inte råd, kör inte bil. Mamma skickar inte mer pengar heller, det har jag sagt till henne. Hon skickade för jul nu. Jag hoppades att hon skickar nu innan lön kommer. J kommer fylla år och hon kommer säkert att skicka ett paket eller pengar. Vet inte säkert det, men det brukar hon göra. Och då kommer jag köra till honom, allt är inte hundra % säkert än men det känns att kommer göra det. Igår tog jag en sömntablett att kunna sova, jag sov bättre men känner mig idag lite svag. Nästa vecka ska ringa till gym, måste göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0