Nu är det fredag

....just nu är jag ensam hemma, men ska hämta J snart , klockan 17. Hon ville gå till sin kompis Amanda. Det började snöa nu när kom hem. Men det är bara blötsnö, kommer inte stanna. Helst vill jag inte köra bilen, till stan och bara tillbaka. I måndags när var ledig, fick problem med bilen. Problem att starta, det börjar samma visa som förra året. Att kör inte så ofta bilen. Måste börja köra lite oftare kanske, nu kommer det snöa nästa vecka, då kanske ska ta bil till jobbet. Vet inte. Men är bättre för bilen kanske. Imorgon ska tvätta hela dagen, sen städa hemma. J ska gå till sin kompis klockan 16 tiden nu redan. På söndag vet inte jag hur ska J komma hem. Jag vet inte hur länge kommer jag plocka skräp men tror inte att det blir tills det blir mörkt, men max kanske tre timmar, inte mer. Jag vet inte hur det kommer bli nu, när ska träffa D igen, kan jag vara så stark nu. Men hoppas inners inne att han är utan sin flickvän nu på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0