Snart är det helg

... och jag är ledig. J ska till sin kompis, sova över hos henne. På söndag ska jag åka iväg med vän D. Han skickade meddelande om kan komma och hjälpa plocka skräp med honom. Såklart kan hjälpa honom. Jag vet inte om han ska vara ensam eller ta med sin flickvän. Han skrev inget om det, eller ville inte skriva. Vi ska få se om han är ensam eller inte. Det känns just nu lugnt men börjar bli orolig lite om jag är kommit över honom helt. Ja måste vara stark just nu när kommer träffa honom igen, hur det allt går. Igår skrev jag på FB till " Live green festival" om min ide eller tanke , att komma sälja mina disktrasor...jag fick svar att det låter spännande att ska kontakta marknadsansvarig för det. Ett steg i taget just nu. Det känns bra för mig att kunna komma vidare med mina disktrasorna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0