Tårarna...

Jag är så himla ledsen, jag är så svartsjuk, jag är så arg, att tårarna bara rinner....det gör bara så himla ont, absolut allt. J somnade i min sängen, vaknade. Nu skulle hon äta, blev arg på henne att sa, att är jag din slav att måste göra allt...jag bara exploderade....jag vet inte vad hände. När är så förkrossad säger sakerna som inte menar allvar. Jag vet inte hur länge det kommer vara såhär. Varför blev så arg, ledsen, svartsjuk. En vän som träffade, den som fotade mig. Det var inte riktig mellan oss, men kanske inners inne önskade jag att lära känna varandra. Efter nyår såg hans inlägg...han har en förhållande med en tjej...blev så ledsen, arg. tog bort honom direkt min vänlista. Jag klarade inte mer att ha honom som min vän. Sista dagarna snurrar allt i huvudet...just nu att ser så många som har sina partner, hur lyckliga man är...jag sitter här ensam...jag har ingen...jag vet inte om kommer träffa denna man/killen nu. Jag skrev till honom själv igen, ah samma visa igen, vi kan ses när min dotter är hos sin pappa, jag kan åka till honom...jag vet inte om kan och vill det. Han skulle själv visa sin intresse mer att han är intresserad av mig...det gör han inte...jag låter inte mer någon att leka med mina känslorna....jag låter ingen mer att komma så nära. Nu på kvällen började rinna tårarna att vara ensam med J...jag känner mig så trasig just nu....att jag var så dum i huvudet...när träffade henne pappa...att blev kär i honom....att litade på honom....om allt skulle vara annorlunda...det gör bara så ont...jag vet att måste vara stark...men jag är rädd att gränsen är nära att ger upp allt. Jag måste just nu vara stark...J är i sitt rum....hon är allt för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0