Tiden går

Min dator dog helt o har inte köpt ny. När skattepengar kommer tänkte skaffa ny datorn. Sist skrev när skulle gå o hjälpa skräp med D. Det gick bra att träffa honom, han kramade mig när kom in i bilen. Vi plockade ganska mycket o slängde sen. Han var ensam, hans flickvän gillar inte sånt o stannade hemma. Vi pratade inte så mycket om hans flickvän eller sånt , han undrade inte heller om hade träffat någon. Det är bara vänskap mellan oss och blir det . Det hänt lite grejerna jag inte skrivit här nu. Jag fick tjänsten husfru assistent o fick lite tilllägg men inte så mycket som hade önskat. Jag har börjat se min ekonomi och försöker att hålla mig borta från onödiga köp och försöker spara nu så mycket jag kan. Det går bra men måste vara lite mer försiktig nu än tidigare. Nu har börjat tänka lite på min semester, när ska ta . Jag funderar att ta mitten av juli till mitten av augusti. Vet inte än vart ska åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0